SELAMAT DATANG KE LAMAN BLOG JANTUNG RAKYAT. MARILAH KITA BERSAMA2 MERASAI DEGUP-DEGUPAN RAKYAT PUNYA JANTUNG. BUKAN PEMIMPIN PUNYA JANTUNG.

Friday, September 18, 2009

DUN PERAK BUBAR LEPAS RAYA?

1.SMS dari Hj Asmuni Awi,Pengarah Jabatan Pilihanraya supaya dilancarkan kutipan derma untuk Pilihanraya Kecil Bagan Pinang dan Pilihanraya Negeri Perak .Beliau meminta dilancar kutipan derma di masjid,surau dan markaz Pas bermulai dari sekarang hingga Solat Sunat Eidulftri.

2.SMS dari Sdr Khairul Ismael,Pengarah Jabatan Pilihanraya Kawasan Bukit Gantang,meminta perbanyakkan sedekah di akhir Ramadhan untuk kegunaan PRK Bagan Pinang dan Pilihan Raya Perak.SMS itu meminta mulakan kutip dari sekarang sehinggalah Bubar Dun Perak.SMS itu juga menyatakan gunakan masa yang ada untuk anak rantau turut sama menyumbang.

3.SMS dari sahabat Penghulu ,menyatakan DUN Perak bubar selepas hari raya.!4.SMS dari rakan UMNO,YB Rosli Husin ,suka bubar DUN Perak,sebab beliau sudah kaya.Kereta baru dan rumah baru!YB Rosli,Adun Trong,tidak kisah jika beliau tidak lagi menjadi calon Pilihanraya Negeri 2009.

No comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin