SELAMAT DATANG KE LAMAN BLOG JANTUNG RAKYAT. MARILAH KITA BERSAMA2 MERASAI DEGUP-DEGUPAN RAKYAT PUNYA JANTUNG. BUKAN PEMIMPIN PUNYA JANTUNG.

Wednesday, September 16, 2009

D.A.P HANTAR MEMO BANTAH TUTUP SEKOLAH AGAMA RAKYAT DI JOHOR!

MALAYSIAKINI

Seorang pemimpin DAP menafikan dakwaan orang Melayu yang menyertai parti itu disifatkan sebagai "kumpulan sesat dalam politik" dan "digesa agar kembali ke pangkal jalan".

Ahli jawatankuasa pusat DAP Ahmad Ton sebaliknya mendakwa Umno sendiri yang menyesatkan orang Melayu di negara ini.

"Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng sanggup mengikut (semangat) pemerintahan Khalifah Umar Abdul Aziz. Ikut Umar Abdul Aziz tidak sesat.

"Di Pulau Pinang, sekolah agama rakyat, kerajaan negeri bantu. Kalau di Johor, ia ditutup," katanya ketika dihubungi Malaysiakini hari ini.

SAR di negeri itu ditutup secara berperingkat-peringkat mulai tahun lepas dan DAP bersama Pakatan Rakyat di Johor menghantar memorandum kepada menteri besar berhubung isu tersebut.

P/S: KAGUM SESANGAT KAGUM TAHAP KUDA BELANG MELIHAT PARTI YG KEBANYAKAN AHLINYA BUKAN ISLAM MENGHANTAR MEMORANDUM MEMBANTAH PENUTUPAN SEKOLAH AGAMA RAKYAT... INILAH KESAN DARIPADA PERSAHABATAN DENGAN PAS DI DALAM PAKATAN RAKYAT...


No comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin